Győrnek hatalmas vagyona van. A Győr-Szol és a Pannon-Víz együttesen alkalmas lenne arra, hogy létrehozzunk egy valódi Stadtwerke-t, ami a német példákat látva egy jól működő konstrukció. Ehhez az kell, hogy a város cégei transzparensen működjenek, profi menedzsmenttel, és a rájuk bízott vagyont piaci alapon hasznosítva. E cégeknek a kezelt vagyont figyelembe véve milliárdokkal kellene hozzájárulni a város költségvetéséhez amellett, hogy a város polgárainak minőségi szolgáltatást nyújtanak megfizethető áron. Ez ma nincs így. E cégek arra is alkalmasak, hogy Győr agglomerációját is kiszolgálják. Aki Győrt felemelkedését tűzi ki célul, annak nem szabad elfelejteni azt az agglomerációt, ami bár nem Győrhöz tartozik, de a lakosai Győrben dolgoznak, a győri infrastruktúrát használják, együtt tudunk csak fejlődni
A város vagyonkezeléséhez kapcsolódó témák az ingatlanvagyonunk helyzete, a bérlakás kérdés, a parkolás, a közműcégeink hatékonysága. Az ördög mindig a részletekben rejlik, lehet nagyokat mondani és ígérni, de a megvalósítás már kicsit nehezebb.
Kezelnünk kell a fiatalok lakhatási válságát, a szociálisan rászoruló polgárok lakhatását, szolgálati lakások kérdését, a város tulajdonában álló ingatlanok hasznosítását, állagmegőrzését, új bérlakások építését mindezt egyszerre. Kell hozzá tapasztalat, koncepció, rendszerszintű gondolkodás. Rendszerbe kell szervezni a városunk ezen tevékenységeit, és mérni a hatékonyságot a minőséget.
Meg kell szüntetni a lakásépítések kapcsán az anomáliákat. Nem megengedhető, hogy egy törvénytelen rendelet miatt a városban nem épül semmi, miközben a környékbeli településeken gombamód szaporodnak a fejlesztések. Persze az sem megengedhető, hogy a korábbi években úgy zajlottak le fejlesztések, hogy sem az úthálózat, sem az egyéb infrastruktúra (parkolók, boltok, iskolák, szolgáltatások) nem álltak rendelkezésre. így sikerült Révfalu egy részéből mára lakótelepet csinálni.
A parkolási helyzet szintén magán viseli az elkövetett szakmai hibák sokaságát. A város számos olyan területet bevont a fizetős parkolási rendszerbe, ami arra nem volt készen. Részben azért, mert sikerült veszteségesen üzemeltetni a parkolást, és ami példátlan, hogy a parkolóházak üzemeltetése továbbra is veszteséges, ezt a veszteséget fedték el az utcai parkolás kiterjesztésével. Ott, ahol szakértelemmel állnak a témához, a parkolás nem a pénzbeszedésről szól, de nem is lehet veszteséges. Győr városa jelenleg egy statikus, az igényeket figyelembe nem vevő parkolási rendszerrel bír, megválasztásom esetén egy dinamikus rendszert szeretnék létrehozni közlekedésmérnökök bevonásával. Többféle parkolóhellyel, a helyiek parkolási igényeit és a napszakokat figyelembe vevő, különböző besorolású parkolóhelyekkel, és azzal a céllal, hogy a parkolás ne hárítson túl nagy terhet a Győri autótulajdonosokra. Az arra alkalmatlan területeken pedig visszaállítanám az ingyenes parkolást.